شنا در کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شنا در کیش

شنا کردن در کیش یكی از بهترین و محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم می باشد. افرادی كه شنا می كنند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كنند بلكه با شنا كردن توانایی ها و قابلیتهای جسمانی خودشان را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، سرعت ،قدرت و انعطاف پذیری مفاصل مچ پا و شانه را افزایش می دهند. شنا کردن از جمله ورزش هایی است که از سنین کودکی حتی نوزادی تا کهنسالی می توان آن را انجام داد این ورزش باعث کاهش هیجان و اضطراب گردیده بدن را نعطاف پذیر و عضله ها را محکم و قوی می سازد و باعث ایجاد انرژی در فرد می شود تا بتواند تمامی کارهای روزانه خود را با انرژی هر چه بیشتری انجام دهد. از این رو اکثر مسافرین تورکیش مخصوصا مسافرین نوروزی که به کیش سفر می کنند به علت آب و هوای خوب آن حتما به شنا کردن در این جزیره می پردازند

طریقه علمی برنزه شدن

گاهی اوقات تصور بر این باور است که آفتاب فقط دشمن پوست می باشد و باید از آن دوری کرد!! در حالی که آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر هیچ كسی پوشیده نیست.

همچنین تمامی پزشكان این قضیه را تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر بسیار زیادی را دارا می باشد اما مساله اساسی این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده بسیاری از مردم خوابیدن در مقابل اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس گردش و  پیاده روی ، توپ بازی و تفریح های دسته جمعی گوناگون، آن هم نه در وسط روز، بلكه اوایل صبح و عصر، و  در نزدیكی های ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را تامین کند، بلکه پوست بدن شما را نیز برنزه می كند. 
اما اگر قرار بر این است تنها توسط خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كنید، باید طی روزهای مداومی به كار بپردازید. به این شیوه كه روز اول تنها چند دقیقه( آن هم نه در اواسط روز) در آفتاب بخوابید. و در روزهای بعد، هر بار حدود یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نمایید. همچنین فراموش نکنید، كه پوست صورت انسان به دلیل حساسیت خاصی كه دارد ، باید تا جایی که امکان دارد در نیم سایه قرار بگیرد. جزیره کیش از جمله مکان هایی می باشد که اغلب مسافران تورکیش برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن آن را انتخاب می کنند. 

 

چه مدت زمانی باید آفتاب به ما بتابد؟

برای افراد مختلف مدت زمان آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته یاد آور شویم که این امر تا جایی که امکان دارد نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد و هیچگاه نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را در معرض اشعه سوزان آفتاب قرار داد بنابراین مسافران تور کیش که برای آفتاب گرفتن به این جزیره سفر می کنند بهتر است این موضوع را رعایت کنند. زیرا زیاده روی در این انجام این كار، علاوه بر اینکه باعث ایجاد چین و چروك در صورت می شود، پوست را نیز خشك می گرداند. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این علت كه پوست ما در مقابل نور آفتاب دو نوع واكنش نشان می دهد:  علت اول این است که ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می شود، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز زمان لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی همراه باشد. 

 شنا در کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش

برای آقایان شنا کردن در اغلب سواحل جزیره آزاد می باشد، اما به علت وجود امكانات مناسب برای شنا در باشگاه دریایی، استقبال از این مكان خیلی بیشتر می باشد. پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و دسترسی به این مركز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان پذیر می باشد. در این پلاژ آموزش شنا هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام میشود و نجات غریق ها در تمام وقت اداری حضور خواهند داشت مسافرین تورکیش می توانند با راحتی و آسایش در این مکان به شنا کردن بپردازند. از دیگر خدمات این مركز دوش های آب شیرین و بوفه می باشد 

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی انتهای بلوار هنر پرشین گلف


پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبهروی مخابرات احداث گردیده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع می باشد. این پلاژ علاوه بر امكاناتی مانند دوش آب شیرین، سایهبان و نورپردازی مناسب، دارای سالن بدن سازی نیز می باشد و زیرنظر مربیان اداره میگردد بنابراین بانوان تور کیش می توانند با خیال راحت به شنا کردن بپردازند 

علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیاد مسافران تور کیش 94 روبه رو است

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان آریان 

 

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شنا در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی